2020 Headsponsor

Waoo som hovedsponsor i 2020

Waoo har stået bag Tricked Esport i mere end tre år. Derfor er det også med glæde og stolthed, at vi i dag kan annoncere, at vores værdiskabende partnerskab fortsætter med Waoo som vores hovedsponsor i 2020. 


Waoo og Tricked Esport deler en fælles vision om, at de talrige unge talenter i dansk esport fortsat skal have det bedst mulige rammer, for at kunne skabe sig en professionel karriere. 


Mindst lige så vigtigt er det dog, at de danske talenter får de bedst mulige vilkår for at udvikle sig individuelt på et personligt og menneskeligt plan; en værdi, vi i Tricked Esport vægter på linje med den sportslige udvikling.  


Et værdibaseret samarbejde med mening 

Det er derfor ikke blot et meningsfyldt samarbejde for Tricked Esport som organisation, men ligeledes for den kollektive danske talentudvikling, og dermed også den fremtidige pulje af top-talenter, der på sigt vil repræsentere dansk esport nationalt såvel som internationalt. 


Jeg er enormt stolt over at kunne præsentere Waoo som vores nye hovedsponsor, og at vi samtidigt kan skabe en forlængelse af Waoos aktiviteter hos Tricked Esport. Waoo har været en enormt vigtig partner, ikke blot for os, men for dansk esport som helhed gennem de sidste tre år. Samarbejdet har hidtil budt på mange sejre og banebrydende projekter, som da vi bl.a. fik etableret den største danske FIFA-liga, der på kort tid løftede den danske FIFA-scene til et uset niveau med de danske fodboldklubber ombord. Derfor er Danmark i dag én af verdens største FIFA-nationer”, fortæller sportsdirektør i Tricked Esport, Morten Høj Jensen og uddyber vigtigheden af kollektive målsætninger i samarbejdet: 
“Waoo forstår vigtigheden i at tage sig af talenterne, samt at give dem de bedste rammer for at skabe en bæredygtig karriere. Derfor harmonere dette partnerskab så godt, og jeg virkelig glad for at have Jørgen Stensgaard og hans team med på endnu en rejse”, afslutter han.



Hvis dansk esport fortsat skal vækste, og de danske talenter fortsat skal have mulighed for at plante frø og for at spire, skal det danske erhvervsliv stå bag de danske organisationer. Med det forestående hovedsponsorat for 2020 viser Waoo, at de tager den danske sportsscene alvorligt, og etablerer sig samtidigt som værende én af landets førende aktører i støtten af dansk esport.

”Vi er rigtigt glade for at kunne fortsætte vores gode samarbejde med Tricked, som vi påbegyndte tilbage i 2017. Tricked har med sine præstationer igennem årene tydeligt manifesteret sig indenfor esporten – særligt indenfor udviklingen af unge talenter, som vi så sidste år, hvor de solgte CS:GO holdet for et historisk millionbeløb.
Esporten er bestemt kommet for at blive, og har med rette fået skabt sig en plads i sportens verden – og som indenfor alle andre sportsgrene, skal unge talenter have de bedst mulige vilkår for at udvikle sig, og det ønsker vi fortsat at støtte op om. Samarbejdet er et naturligt match for os, da vores kerneprodukt fiberbredbånd er den ultimative forbindelse for esporten, men også eftersom esporten er et underholdningsprodukt på både streaming og TV”,
siger adm. direktør Jørgen Stensgaard, Waoo.

Vi glæder os til alt, hvad fremtiden sammen byder os, samt at hive mange fremtidige sejre i land under fælles flag. 


Written by

Rune Thomsen
Head of marketing
rune@tricked.dk
Follow on Twitter